Telegraaf.nl |
'Er komt helemaal niets uit bij FC Twente'
Telegraaf.nl 'Er komt helemaal niets uit bij FC Twente'. 1 min geleden in VOETBAL. "Ik zie dit FC Twente nu toch wel degraderen. Er komt helemaal niets uit", aldus voetbalverslaggever Valentijn Driessen na weer een nederlaag voor FC Twente. Ook trainer Marino Pusic ... VI Live: FC Twente kan niet dieper zinken, hoop gloort voor Seedorf |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNFsJnF9sMIyRAn3hwxRI3KQjHAq9Q&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780980140120&ei=ENzTWtCvH43s3wG85YGQDQ&url=https://www.telegraaf.nl/video/1917975/er-komt-helemaal-niets-uit-bij-fc-twente
Geen opmerkingen:
Een reactie posten