Voetbal International |
Brenet: 'Spelers van Ajax hadden een grote mond, dat hebben we afgestraft'
Voetbal International Walgelijk gedrag van ajacieden. Waar was kluivertje????? Ik dacht dat hij nooit ging verliezen van PSV of Feyenoord. An upwards pointing chevron 0 Leuk; A curled arrow. A flag. Ellipses. An icon for sharing media Delen. Opties verbergen Terug. Facebook ... |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGgjscIK_LUXjJT5euWiLtDbdlqvw&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780985075160&ei=A87TWtD3B46P3QH9zJigBg&url=https://www.vi.nl/video/brenet-spelers-van-ajax-hadden-een-grote-mond-dat-hebben-we-afgestraft-
Geen opmerkingen:
Een reactie posten