zondag 15 april 2018

#Valentijn Brenet: 'Spelers van Ajax hadden een grote mond, dat hebben we afgestraft' - Voetbal International


Voetbal International

Brenet: 'Spelers van Ajax hadden een grote mond, dat hebben we afgestraft'
Voetbal International
Walgelijk gedrag van ajacieden. Waar was kluivertje????? Ik dacht dat hij nooit ging verliezen van PSV of Feyenoord. An upwards pointing chevron 0 Leuk; A curled arrow. A flag. Ellipses. An icon for sharing media Delen. Opties verbergen Terug. Facebook ...

and more »


via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGgjscIK_LUXjJT5euWiLtDbdlqvw&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780985075160&ei=A87TWtD3B46P3QH9zJigBg&url=https://www.vi.nl/video/brenet-spelers-van-ajax-hadden-een-grote-mond-dat-hebben-we-afgestraft-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten