Voetbalzone.nl |
Kritiek op FC Twente: 'Dan verdien je ordinair een schop onder de kont'
Voetbalzone.nl Joop Munsterman en Aldo van der Laan vertrokken in respectievelijk april en november 2015 bij FC Twente, maar worden volgens Valentijn Driessen door menigeen nog altijd verantwoordelijk gehouden voor de sportieve malaise waarin de club zich bevindt ... 'Wie met 30 miljoen op rand van degradatie balanceert, verdient schop onder kont' |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNFkI31LPobIOnvKenfmQlVN2cBzVQ&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780983015964&ei=1-DTWpCSFI3s3wG85YGQDQ&url=http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid%3D327058
Geen opmerkingen:
Een reactie posten