Ajax Showtime |
Gijp: 'Ten Hag gaat volledig de fout in'
Ajax Showtime Aan tafel bij voetbal Inside is maandagavond uitvoerig gesproken over Erik ten Hag. Na afloop van PSV-Ajax liet Ten Hag weten dat hij de juiste instelling bij zijn spelers had gemist. Volgens Valentijn Driessen zou de oefenmeester eens bij zichzelf te ... |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNEe-PPOUQQJnNBEUal7LRoC03Ki6A&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780986733235&ei=VNbVWtihB8LS3gGSwISYBg&url=https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/112144/gijp-ten-hag-gaat-volledig-de-fout-in
Geen opmerkingen:
Een reactie posten