Knack.be |
LIVE Herbeleef de gemeenteraad van Ieper: "Ik wil dat morgen om 8 ...
Knack.be Maandagavond kwamen de Ieperse gemeenteraadsleden voor het eerst samen na de zomervakantie. Er ontstond heel wat discussie over de vestingtuintjes en ... |
via http://ift.tt/2gTTeOo
Geen opmerkingen:
Een reactie posten