zondag 10 september 2017

#Valentijn Herbeleef de gemeenteraad van Ieper: "Ik wil dat morgen om 8 uur in mijn mailbox" - Knack.be


Knack.be

Herbeleef de gemeenteraad van Ieper: "Ik wil dat morgen om 8 uur in mijn mailbox"
Knack.be
We voeren er voortdurend controles uit. We brengen alles in kaart van de rioleringen. Er zal echter niet veel slib loskomen in één keer, door het gebruik van sluizen. Samen met de VMM zullen we maatregelen nemen." Valentijn Despeghel: "Ik heb een ...

and more »


via http://ift.tt/2gWtuNQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten