dinsdag 10 april 2018

#Valentijn Ontroering met Jasper Steverlinck bij George & The Bear - Het Belang van Limburg


Ontroering met Jasper Steverlinck bij George & The Bear
Het Belang van Limburg
En dat deed hij, samen met zijn pianist en soulmate Valentijn Elsen. Steverlinck heeft een nieuwe plaat uit, 'NIGHT PRAYER', nogal wat jaartjes na de vorige. En die kwam hij voorstellen. Zes nummers. Allemaal ballads denk ik. Zes keer zeer goed. Een ...



via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGmFnDGUeZDki86_y_gbRWWZuxyyg&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&ei=P7_MWumnH86W3QH03YeABA&url=http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180410_03455465/ontroering-met-jasper-steverlinck-bij-george-the-bear

Geen opmerkingen:

Een reactie posten