Ontroering met Jasper Steverlinck bij George & The Bear
Het Belang van Limburg En dat deed hij, samen met zijn pianist en soulmate Valentijn Elsen. Steverlinck heeft een nieuwe plaat uit, 'NIGHT PRAYER', nogal wat jaartjes na de vorige. En die kwam hij voorstellen. Zes nummers. Allemaal ballads denk ik. Zes keer zeer goed. Een ... |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGmFnDGUeZDki86_y_gbRWWZuxyyg&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&ei=P7_MWumnH86W3QH03YeABA&url=http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180410_03455465/ontroering-met-jasper-steverlinck-bij-george-the-bear
Geen opmerkingen:
Een reactie posten