Voetbalzone.nl |
'Is Van den Brom de juiste man om met AZ de volgende stap te maken?'
Voetbalzone.nl AZ verloor zaterdag met 2-3 van PSV en John van den Brom voelde zich benadeeld door de arbitrage. Hij vond dat Kevin Blom 'een belachelijke strafschop' gaf en noemde ook de rode kaart van Ron Vlaar 'belachelijk'. “Onze grote vriend Blom krijgt het weer ... |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNHSNu777rPgZAVTKZIo6qfD8SCFiA&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780975274973&ei=hZrLWrC9EImZ3wHF_7Zw&url=http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid%3D326775
Geen opmerkingen:
Een reactie posten