KNRM |
Goed om te weten dat ze er zijn
KNRM Wanneer het er op aan komt en je bent iets verder op zee, dan kun je altijd op hulp van de KNRM rekenen. Dat wij hen persoonlijk nooit om hulp hebben moeten vragen, doet daar niets aan af. Het is goed om te weten dat ze er zijn. Thuis is er in ieder ... |
via http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGv8ImWIjK1RKplkiFCzvErTdWreA&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&ei=tAnOWsjKCZaN3wHA5oTQDw&url=https://www.knrm.nl/nieuws/goed-om-te-weten-dat-ze-er-zijn
Geen opmerkingen:
Een reactie posten