Het Laatste Nieuws |
Jaar na rel weer kerststal in Holsbeek
Het Laatste Nieuws En ook dit jaar staat hij opnieuw in het gemeentehuis te pronken. "De vraag is: is een kerststal een religieus symbool? Of is het een versiering die hoort bij de tijd van het jaar?", vraagt burgemeester Eyssen zich af. "Als we ervan uitgaan dat het ... |
via http://ift.tt/2zaSRpA
Geen opmerkingen:
Een reactie posten