De Standaard |
'Het lag niet aan ons lobbywerk' - De Standaard
De Standaard Dat de Zweedse film 'The square' de grote slokop werd op de European Film Awards betekende dat de Belgen met lege handen naar huis moesten. Met 'Vincent en het einde van de wereld' en 'King of the Belgians' waren twee van de vier kanshebbers op beste ... |
via http://ift.tt/2kXuSp5
Geen opmerkingen:
Een reactie posten