Overschiese Krant |
Knutselen voor Valentijn was succes
Overschiese Krant OVERSCHIE- Woensdag 8 februari jl kon men in de kantine van Speeltuin Levenslust aan de Kedichemweg knutselen voor Valentijnsdag. Groot en klein, iedereen was welkom. Ruim 30 knutselaars zijn op de oproep afgekomen. Het was gezellig druk. |
via http://ift.tt/2ly5YZ7
Geen opmerkingen:
Een reactie posten