zondag 19 juli 2015

#Valentijn Man of vrouw? De genderbender is het allebei, en geen van beide - NRC Q - NRC Q


NRC Q

Man of vrouw? De genderbender is het allebei, en geen van beide - NRC Q
NRC Q
Het is absoluut sympathiek dat het Amerikaanse warenhuis Barneys vorig jaar een campagne met Valentijn de Hingh en zestien andere transgenders had, maar het leverde ze ook wel erg veel aandacht op. En was de campagne van HEMA uit 2011 waarin ...



via http://ift.tt/1RIrQOw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten